Centre Cultural

El Centre Cultural, que forma part de la Obra Social Caixa Terrassa, ofereix una temporada estable de música, dansa, teatre, exposicions, conferències i altres activitats culturals a la ciutat de Terrassa

OVERVIEW

This site fundacioct.cat presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have probed eighteen pages within the web site fundacioct.cat and found one hundred and forty-nine websites interfacing with fundacioct.cat. There is three mass networking sites enjoyed by this website.

FUNDACIOCT.CAT RANKINGS

This site fundacioct.cat is seeing fluctuating amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for fundacioct.cat

Traffic ranking (by month) for fundacioct.cat

Traffic ranking by day of the week for fundacioct.cat

Associació de Veïns i Veïnes de La Maurina

Dimecres, 15 de març de 2017.

JazzTerrassa

Amics de les Arts i JM. Web 10 - Anticipada i Taquilla. Web 13 - Anticipada i Taquilla 15. Web 13 - Anticipada i Taquilla 15. Web 13 - Anticipada i Taquilla 15. Paul Orta and Big Stone Workers.

Òmnium Cultural

108857 socis socis a tot el món. 108857 socis socis a tot el món. Òmnium i entitats pro drets humans impulsen una campanya per la defensa dels drets civils. Europe, make a move! .

Fundació Antigues Caixes Catalanes

Entra i realitza una visita virtual.

Fundació Antiga Caixa de Manlleu Otro sitio realizado con WordPress

BBVA i Fundació Antiga Caixa Manlleu. El Premi BBVA de Teatre. És una plataforma de suport al teatre professional.

Home - La llar Fundació

Home - La llar Fundació. Home,page,page-id-15234,page-template,page-template-full width,page-template-full width-php,ajax fade,page not loaded, vertical menu enabled, vertical menu transparency vertical menu transparency on,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6. Per a mi, no hi ha res més important. Av Abat Marcet, 78.

Platypus arts

Presentació a Terrassa del llibre MÉS petits grans relats. Presentació llibre Més petits grans relats.

Bijou dixit

BIJOU DIXIT MOVIES - UNA PANDILLA ALUCINANTE. 29 de junio de 2012. BIJOU DIXIT MOVIES - TODO EN UN DÍA. 22 de junio de 2012. BIJOU DIXIT MOVIES - PRESENTACIÓN. Mucho he tardado en hablarles sobre una de mis pasiones. Al menos, doy fe de que es la que más sueño me ha quitado. Pero si con ello con.

WHAT DOES FUNDACIOCT.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioct.cat Mobile Screenshot of fundacioct.cat Tablet Screenshot of fundacioct.cat

FUNDACIOCT.CAT HOST

We found that a lone root page on fundacioct.cat took two thousand nine hundred and eighty-four milliseconds to stream. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
80.94.6.228

SERVER OPERATING SYSTEM

I detected that fundacioct.cat is employing the Apache/2.4.29 (cPanel) OpenSSL/1.0.2n mod_bwlimited/1.4 os.

Centre Cultural

DESCRIPTION

CONTENT

This site has the following in the site, "Vols estar al dia? Exploradors de lart." Our analyzers noticed that the web site also stated " Diumenge, 8 dAbril a les 18h." The Website also stated " 7a Temporada BBVA de Circ. Carmen Boó LEspiritualitat de lEsperança, . Dilluns, 9 dAbril a les 19h. Dilluns, 9 dAbril a les 19h. Divendres, 13 dAbril a les 21h. Vasiliev, Teatre Mikhailovski i Bolxoi de Mosco. Diumenge, 15 dAbril a les 18h. 35a Temporada BBVA de Dansa. Divendres, 20 dAbril a les 21h."

VIEW MORE BUSINESSES

Fundació Cuixart

Modest Cuixart Barcelona 1925- Palamós 2007. Certificación y valoración de la obra de Modest Cuixart. Fondo de la Fundació Cuixart. ESPACIO PARA EL ARTE Y LA CULTURA. SPOK ,EL ARTISTA DE NEÓN, GANADOR DEL PINZELL DE CUIXART 2016. En la segunda edición del premio internacional,. El Pinzell de Cuixart 2016. SPOK, ganador del PINZELL DE CUIXART 2016. Spokbrillor, por su trayectoria artística, que desde el año 1989 se ha adaptado al paso del tiempo desde sus inicios.

Fundació Daniel Bravo

Centre Daniel Bravo en Malalties Minoritàries. La Missió de la Fundació Privada Daniel Bravo Andreu és ajudar a construir una sanitat centrada en el pacient i contribuir al desenvolupament de la recerca biomèdica. Fundació Privada Daniel Bravo Andreu.

Fundació Dau Inserció laboral de persones amb problemes de salut mental

Col labora amb la Fundació. Col labora amb la Fundació. Fundació Dau Inserció laboral de persones amb problemes de salut mental. Home,page-template,page-template-full width,page-template-full width-php,page,page-id-8,ajax fade,page not loaded, qode-title-hidden,qode grid 1300,hide top bar on mobile header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.

Bloc de la Fundació dels oficis

Dimecres, 21 de setembre de 2011. Dijous, 15 de setembre de 2011. CONFERÈNCIA INAUGURAL AL IES NARCÍS MONTURIOL.

Fundació per a latenció a persones dependents

ENS MUDEM A LA NOVA WEB DE LA FUNDACIÓ. Gràcies per haver visitat aquest blog des del 2006. 000 visites després, obrim un nou lloc web on trobaràs la informació de la Fundació. Nova convocatòria Borsa de Treball.